VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky obchodní společnosti Finance pro holky s.r.o. identifikační číslo: 19645261 se sídlem Praha, Vinohrady, Na Folimance 2152/21, PSČ 120 00 zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 389653 pro poskytování služeb prostřednictvím on-line webové platformy umístěné na internetové adrese (webové stránce) www.financeproholky.cz


1. DEFINICE ZÁKLADNÍCH POJMŮ

1.1. Občanský zákoník

Pod pojmem občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) se rozumí zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

1.2. Zákon o DPH

Pod pojmem zákon o DPH (dále jen „zákon o DPH“) se rozumí zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů.

1.3. Zákon o daních z příjmu

Pod pojmem zákon o daních z příjmu (dále jen „zákon o daních z příjmu“) se rozumí zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmu, ve znění pozdějších předpisů.

1.4. Autorský zákon

Pod pojmem autorský zákon (dále jen „autorský zákon“) se rozumí zákon č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů.

1.5. Zákon o ochraně spotřebitele

Pod pojmem zákon o ochraně spotřebitele (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“) se rozumí zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

1.6. Nařízení GDPR

Pod pojmem nařízení GDPR (dále jen „nařízení GDPR“) se rozumí nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).

1.7. Obchodní podmínky

Pod pojmem obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“ či „všeobecné obchodní2 podmínky“) se rozumí tento dokument.

1.8. Webová platforma

Pod pojmem webová platforma (dále jen „webová platforma“) se rozumí platforma, která slouží ke komunikaci mezi níže uvedenými osobami a je dostupná na webové stránce.

1.9. Webová stránka

Pod pojmem webová stránka (dále jen „webová stránka“) se rozumí internetová adresa dostupná na www.financeproholky.cz.

1.10. Poskytovatel

Pod pojmem poskytovatel (dále jen „poskytovatel“) se rozumí obchodní společnost Finance pro holky s.r.o., identifikační číslo: 19645261, se sídlem Praha, Vinohrady, Na Folimance 2152/21, PSČ 120 00, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 389653. Poskytovatel je podnikatelem ve smyslu § 420 občanského zákoníku.

1.11. Zákazník

Pod pojmem zákazník (dále jen „zákazník“) se rozumí fyzická osoba, která navštíví webovou platformu za účelem akceptace a využití nabízených služeb. Zákazník je spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku.

1.12. Uživatel

Pod pojmem uživatel (dále jen „uživatel“) se rozumí zákazník či případně třetí osoba užívající webovou platformu. Uživatelem není poskytovatel.

1.13. Registrovaný uživatel

Pod pojmem registrovaný uživatel (dále jen „registrovaný uživatel“) se rozumí registrovaný zákazník či případně třetí osoba, která je na webové stránce registrována v členské sekci s názvem klub FPH (dále jen „klub FPH“). Registrovaným uživatelem není poskytovatel.

1.14. Uživatelský účet

Pod pojmem uživatelský účet (dále jen „uživatelský účet“) se rozumí uživatelský účet registrovaného uživatele (zákazníka či případně třetí osoby, který/která provedl/a registraci).

1.15. Služba

Pod pojmem služba (dále jen „služba“) se rozumí poskytnutí zejména nehmotného plnění (zejména poskytnutí služby finančního poradenství, poskytnutí fotografií či videí na základě licenční smlouvy, popř. chatovacích služeb na základě inominátní smlouvy)3 poskytovatelem prostřednictvím webové platformy zákazníkovi (nabyvateli).

1.16. Plnění

Pod pojmem plnění (dále jen „plnění“) se rozumí zejména služba či případně jakékoli jiné plnění poskytnuté poskytovatelem zákazníkovi.

2. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

2.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky poskytovatele upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 občanského zákoníku vzájemná práva a povinnosti poskytovatele, jakožto poskytovatele poskytujícího služby prostřednictvím webové platformy ve vztahu k uživatelům, a dále vzájemné práva a povinnosti uživatelů při uzavírání smluvních závazkových vztahů prostřednictvím webové platformy, zejména:

2.1.1. smlouvy o poskytnutí finančního poradenství (dále jen „smlouva o finančním poradenství“) uzavírané mezi poskytovatelem a zákazníkem;

2.1.2. licenční smlouvy (dále jen „licenční smlouva“) uzavírané mezi poskytovatelem a zákazníkem (nabyvatelem);

2.1.3. inominátní smlouvy o chatování (dále jen „smlouva o chatování“) uzavírané mezi poskytovatelem a zákazníkem.

2.2. Závazkové smluvní vztahy specifikované v předchozím odstavci jsou uzavírány mezi poskytovatelem a uživatelem prostřednictvím webové platformy.

2.3. Podnikatelem se rozumí ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku.

2.4. Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. Pro vyloučení všech pochybností platí, že ustanovení obchodních podmínek upravují vztahy mezi podnikatelem a spotřebitelem. Ustanovení těchto obchodních podmínek tak upravují zvláštní ochranu spotřebitele v rozsahu, v jakém tuto vyžaduje občanský zákoník.

2.5. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě uzavřené na základě těchto obchodních podmínek (zejména smlouva o finančním poradenství, licenční smlouva, smlouva o chatování, uvedené smlouvy jakož i případně další smlouvy uzavřené na základě těchto obchodních podmínek dále jen „dílčí smlouva“). Odchylná ujednání v dílčí smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

2.6. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí dílčí smlouvy. Dílčí smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Dílčí smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

2.7. Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2.8. Cena plnění je vždy zobrazena u specifikace příslušného plnění ve webové platformě.

3. UŽIVATELSKÝ ÚČET ZÁKAZNÍKA

3.1. Na základě registrace zákazníka provedené na webové stránce si může zákazník zřídit uživatelský účet a přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Prostřednictvím svého uživatelského účtu může zákazník uzavírat dílčí smlouvy. V případě, že to webová platforma umožňuje, může zákazník kupovat služby též bez registrace přímo prostřednictvím webové platformy. Zřízením uživatelského účtu se zákazník stává registrovaným uživatelem a členem klubu FPH. Členství v klubu FPH je zpoplatněno dle sazby uvedené na webové stránce. Členství v klubu FPH je možné ukončit ze strany zákazníka vždy k poslednímu dni každého kalendářního měsíce, přičemž neuvede-li zákazník prostřednictvím webové platformy k jakému poslednímu dni kterého měsíce si přeje členství ukončit, bude členství ukončeno k poslednímu dni kalendářního měsíce, ve kterém zákazník o ukončení členství v klubu FPH prostřednictvím webové platformy požádal.

3.2. Při registraci na webové stránce a při koupi služeb je zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je zákazník při jakékolivjejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené zákazníkem v uživatelském účtu a při objednávání služby jsou poskytovatelem považovány za správné.

3.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

3.4. Zákazník není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

3.5. Poskytovatel může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy zákazník svůj uživatelský účet déle než 6 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy zákazník poruší své povinnosti z dílčí smlouvy (včetně obchodních podmínek), jakož i v případě kdy zákazník užíváním účtu porušuje dobré mravy či se dopouští jakéhokoliv jiného protiprávního jednání.

3.6. Zákazník bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

4. UZAVŘENÍ SMLOUVY O FINANČNÍM PORADENSTVÍ

4.1 Veškerá prezentace služeb poskytovatele prezentovaná prostřednictvím webové platformy je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít dílčí smlouvu ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

4.2 Poskytovatel prostřednictvím webové platformy sděluje toliko informace o službě, a to včetně uvedení cen jednotlivých služeb. Uvedená cena služby poskytovatele, který není plátce DPH, je konečná. Je-li poskytovatel plátce DPH, je cena služby poskytovatele uvedena včetně DPH, pročež je uvedená cena rovněž konečná. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány prostřednictvím webové platformy. Tímto ustanovením není omezena možnost poskytovatele uzavřít smlouvu o finančním poradenství za individuálně sjednaných podmínek.

4.3 Webová platforma neobsahuje v tomto případě informace o nákladech spojených s balením a dodáním služby, neboť služba je poskytována prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku a plnění není doručováno v hmotné podobě.

4.4 Pro objednání služby vyplní zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

4.4.1. objednávané službě,

4.4.2. způsobu úhrady ceny za službu,

4.4.3. způsobu poskytnutí služby (dále společně jen jako „objednávka“).

4.5 Před zasláním objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky zákazník vložil, a to i s ohledem na možnost zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle zákazník poskytovateli kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Údaje uvedené v objednávce jsouposkytovatelem považovány za správné. Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení zákazníkovi může potvrdit elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

4.6 Poskytovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (počet služeb, výše odměny ze smlouvy o finančním poradenství) požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

4.7 Smluvní vztah ve smyslu § 1746 odst. 2 občanského zákoníku mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je poskytovatelem popř. automatickým způsobem webovou platformou zasláno zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka. Poskytovatel si vyhrazuje právo uzavřít smlouvu o finančním poradenství i mimo webovou platformu, v takovém případě je smlouva uzavřena okamžikem, kdy se tyto obchodní podmínky dostanou do sféry dispozice zákazníka v návaznosti na jeho objednávku.

4.8 Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy o finančním poradenství. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o finančním poradenství (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

5. UZAVŘENÍ LICENČNÍ SMLOUVY

5.1. Veškerá prezentace služeb poskytovatele, které jsou výsledkem tvůrčí duševní činnosti poskytovatele, a tudíž autorským dílem ve smyslu § 2 autorského zákona (zejména fotografie či videa), prezentovaná prostřednictvím webové platformy, je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít dílčí smlouvu ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

5.2. Poskytovatel prostřednictvím webové platformy sděluje toliko informace o službě, a to včetně uvedení cen jednotlivé služby (jednotlivé licence k autorskému dílu). Uvedená cena služby poskytovatele, který není plátce DPH, je konečná. Je-li poskytovatel plátce DPH, je cena služby poskytovatele uvedena včetně DPH, pročež je uvedená cena rovněž konečná. Ceny služby zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány prostřednictvím webové platformy. Tímto ustanovením není omezena možnost poskytovatele uzavřít licenční smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.

5.3. Webová platforma neobsahuje v tomto případě informace o nákladech spojených s balením a dodáním služby, neboť služba je poskytována prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku a plnění není doručováno v hmotné podobě.

5.4. Pro objednání služby vyplní zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

5.4.1. objednávané službě,

5.4.2. způsobu úhrady odměny z licenční smlouvy,

5.4.3. způsobu doručení plnění (dále společně jen jako „objednávka“).

5.5. Před zasláním objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky zákazník vložil, a to i s ohledem na možnost zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle zákazník poskytovateli kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Údaje uvedené v objednávce jsou poskytovatelem považovány za správné. Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení zákazníkovi může potvrdit elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

5.6. Poskytovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (počet služeb, výše odměny z licenční smlouvy) požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

5.7. Smluvní vztah ve smyslu § 2358 a násl. občanského zákoníku mezi poskytovatelem a zákazníkem (nabyvatelem) vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je poskytovatelem popř. automatickým způsobem webovou platformou zasláno zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka. Poskytovatel si vyhrazuje právo uzavřít licenční smlouvu i mimo webovou platformu, v takovém případě je smlouva uzavřena okamžikem, kdy se tyto obchodní podmínky dostanou do sféry dispozice zákazníka v návaznosti na jeho objednávku.

5.8. Licence se poskytuje, resp. musí být poskytnuta:

5.8.1. jako úplatná;

5.8.2. jako nevýhradní;

5.8.3. z hlediska časového rozsahu minimálně na dobu trvání všech majetkových práv k předmětu licence;

5.8.4. z hlediska územního rozsahu jako neomezená;

5.8.5. z hlediska věcného rozsahu (způsobu užití) tak, že opravňuje ke všem známým a možným způsobům užití, které povaha autorského díla připouští, a které nejsou v rozporu s právními předpisy, zejména k takovým způsobům užití, jež jsou potřebná nebo nezbytná k tomu, aby bylo autorské dílo možné užívat k účelu sjednanému touto licenční smlouvou nebo účelu z této licenční smlouvy vyplývajícímu;

5.8.6. z hlediska osobního rozsahu (multilicence), resp. množství jako omezená toliko na osobu zákazníka (nabyvatele).

5.9. Zákazník (nabyvatel) není povinen licenci využít.

5.10. Zákazník (nabyvatel) není oprávněn poskytnout třetím osobám podlicenci k užití autorského díla, ani není oprávněn postoupit licenci na třetí osobu. Licence slouží toliko k osobní potřebě zákazníka (nabyvatele), který není oprávněn ji žádným způsobem šířit nad rámec užití pro svou osobní potřebu.

5.11. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání licenční smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením licenční smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

6. UZAVŘENÍ SMLOUVY O CHATOVÁNÍ

6.1 Veškerá prezentace služeb poskytovatele spočívající v možnosti chatování, prezentovaná prostřednictvím webové platformy, je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít dílčí smlouvu ohledně těchto služeb. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

6.2 Poskytovatel prostřednictvím webové platformy sděluje toliko informace o službě, a to včetně uvedení cen jednotlivé služby. Uvedená cena služby poskytovatele, který není plátce DPH, je konečná. Je-li poskytovatel plátce DPH, je cena služby poskytovatele uvedena včetně DPH, pročež je uvedená cena rovněž konečná. Ceny služby zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány prostřednictvím webové platformy. Tímto ustanovením není omezena možnost poskytovatele uzavřít smlouvu o chatování za individuálně sjednaných podmínek.

6.3 Webová platforma neobsahuje v tomto případě informace o nákladech spojených s balením a dodáním služby, neboť služba je poskytována prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku a plnění není doručováno v hmotné podobě.

6.4 Pro objednání služby vyplní zákazník objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

6.4.1. objednávané službě,

6.4.2. způsobu úhrady odměny ze smlouvy o chatování,

6.4.3. způsobu doručení plnění (dále společně jen jako „objednávka“).

6.5 Před zasláním objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky zákazník vložil, a to i s ohledem na možnost zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle zákazník poskytovateli kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Údaje uvedené v objednávce jsou poskytovatelem považovány za správné. Poskytovatel neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení zákazníkovi může potvrdit elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v bjednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

6.6 Poskytovatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (počet služeb, výše odměny ze smlouvy o chatování) požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).

6.7 Smluvní vztah ve smyslu § 1746 odst. 2 občanského zákoníku mezi poskytovatelem a zákazníkem vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je poskytovatelem popř. automatickým způsobem webovou platformou zasláno zákazníkovi elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty zákazníka. Poskytovatel si vyhrazuje právo uzavřít smlouvu o chatování i mimo webovou platformu, v takovém případě je smlouva uzavřena okamžikem, kdy se tyto obchodní podmínky dostanou do sféry dispozice zákazníka v návaznosti na jeho objednávku.

6.8 Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy o chatování. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy o chatování (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele).

7.2 Práva z vadného plnění týkající se plnění uplatňuje zákazník u poskytovatele a řídí se příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.

8. REKLAMACE

8.1. Reklamace (nikoli však uplatnění práva z vadného plnění) týkající se provozu webové platformy (např. z důvodu technické závady spočívající v její nefunkčnosti, omezené funkčnosti, vykazování chyb či jiných obdobných důvodů) uplatňuje zákazník u poskytovatele písemně prostřednictvím e-mailové adresy info@financeproholky.cz.

8.2. Není-li zákazník s poskytnutým plněním spokojen (subjektivní či jiné důvody), je oprávněn obrátit se na poskytovatele se stížností stran poskytnutého plnění, a to písemně prostřednictvím e-mailové adresy info@financeproholky.cz. Zákazník je povinen písemnou stížnost zaslat nejpozději do 2 dnů od uzavření dílčí smlouvy. Poskytovatel však nenese v tomto případě odpovědnost za případné vady plnění, řešení stížností dle tohoto článku obchodních podmínek slouží jako prevence sporů či alternativní způsob jejich řešení.

9. POSKYTNUTÍ SLUŽBY A ZPŮSOB JEJÍ ÚHRADY

9.1. Veškeré služby jsou poskytovány prostřednictvím webové platformy, prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku či případně v návaznosti na uzavřenou dílčí smlouvu osobně. Služby nejsou doručovány dopravcem.

9.2. Službu je zákazník povinen uhradit jedním ze způsobů úhrady, který je blíže specifikován ve webové platformě.

10. ODSTOUPENÍ OD DÍLČÍ SMLOUVY

10.1 Zákazník bere na vědomí, že službou je vždy takové plnění, které je buď sestavené podle požadavků zákazníka (spotřebitele) nebo přizpůsobené jeho osobním potřebám ve smyslu § 1837 písm. d) občanského zákoníku, anebo plnění spočívající v dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči ve smyslu § 1837 písm. l) občanského zákoníku. Uzavírá-li smlouvu o poskytnutí služby poskytovatel (podnikatel) a zákazník (spotřebitel) distančním způsobem, není možné od této smlouvy odstoupit ve smyslu § 1829 odst. 1 občanského zákoníku.

11. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI

11.1 Zákazník nabývá právo službu či dílo užít zaplacením celé ceny plnění.

11.2 Poskytovatel není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.

11.3 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z dílčí smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi poskytovatelem a kupujícím z dílčí smlouvy.

11.4 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

11.5 Poskytovatel je oprávněn k prodeji služeb ve většině případů na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele.

11.6 Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

12. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

12.1 Svou informační povinnost vůči uživateli ve smyslu čl. 13 nařízení GDRP související se zpracováním osobních údajů uživateli pro účely provozu webové platformy a souvisejících činností a pro účely plnění veřejnoprávních povinností poskytovatele plní poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu Zásady ochrany osobních údajů, dostupného na webové stránce.

13. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

13.1 Uživatel souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení poskytovatelem na elektronickou adresu či na telefonní číslo uživatele.

13.2 Uživatel souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že provoz webové platformy na webové stránce možné realizovat a závazky poskytovatele plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač uživatele, může uživatel souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

14. DORUČOVÁNÍ

14.1 Uživateli může být doručováno na elektronickou adresu uživatele.

15. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

15.1 Pokud vztah založený dílčí smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není zákazník, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

15.2 Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

15.3 Dílčí smlouva včetně obchodních podmínek může být archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.

15.4 Kontaktní údaje poskytovatele: adresa pro doručování Finance pro holky s.r.o., identifikační číslo: 19645261, se sídlem Praha, Vinohrady, Na Folimance 2152/21, PSČ 120 00, adresa elektronické pošty info@financeproholky.cz, telefon +420 778 522 321.

V Praze dne 30.08.2023


Sledujte mě
Sledujte mě
Sledujte mě